Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2012 22:43 - Днес не ми е ден
Автор: absentminded Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1152 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2012 22:45


 Нали ги знаете онези дни , в които нищо не върви както трябва...е този е един от тях . Още от сутринта . Първо закъснях за даскало . После всички се заяждаха с мен за пълните глупости , на които по принцип никой не би обърнал внимание и почти успях да се залея с едно кафе . Точно , когато се бях успокоила физичката започна да ме изпитва , колкото да се изнервя допълнително и не ми писа оценка ..
След това почти успях да излея едно двулитрово шише вода върху себе си и си изтървах автобуса . Вкъщи имаше палачинки (ммммм слънчев лъч в иначе смотания ми ден )и успях доста прилично да се оклъопам с тях , но не се оплаквам . 
Вечерта в автобуса срещу мен имаше едно малко 6-7 годишно момиченце с баба си .Не знам в мен ли е проблема , но просто не намирам смисъла всички малки момиченца да са облечени в розово от главата до петите . Че и раничката и беше розова. На розови сърчица . И не спря да мрънка . Бабо купи ми сладолед. Бабо искам кукла. Бабо виж това . Бабо ядат ми се бонбони . След всяко Не от страна на бабата надаваше рев , който би заглушил и бенгалски тигър , като паралелно с това , успяваше да си дъвче косата хваната на две опашки отпред . 
Това ме навежда на мисълта , за бога и аз ли съм била такава ?! Искрено се надявам , че не . Поне съм сигурна , че толкова розови дрехи не съм имала. Ако имам дъщеря няма да я обличам в розово . Предполагам , че всичко е свързано с Дисни канала и нелепите предавания , които дават по него . Когато съм на гости на малката ми братовчедка , независимо дали ми се иска , се налага да го гледам заедно с нея . Адската промивка на мозъка е . Превръща малките деца в идиотчета .
Докато сме на темата , всъщност розовото не винаги е било цвета за момиченцата. Всъщност в миналото в розово обличали момчетата , защото бил по-силен цвят и така вярвали , че детенцето ще е по-храбро , а синъото било за момиченцата като по-нежно . =)интересна промяна в нещата =)


Тагове:   ден,   момиче,   момче,   кафе,   розово,   лош,   смотан,   синъо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ние в София не казваме "изтървах автобуса",
19.10.2012 22:56
а "изпуснах автобуса".
цитирай
2. absentminded - Ние пък
19.10.2012 23:17
сме прости и понеже не сме от София казваме "изтървах автобуса"
цитирай
3. анонимен - JvEAvERbWihxW
05.11.2012 16:53
WyoybJ <a href="http://btgshtnadcqt.com/">btgshtnadcqt</a>, [url=http://xiblvgmufpbe.com/]xiblvgmufpbe[/url], [link=http://cpurucwneyiq.com/]cpurucwneyiq[/link], http://npietbekwyup.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: absentminded
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18242
Постинги: 6
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930